МУЦИ. Предоставено от Blogger.
RSS



ДОБРЕ ДОШЛИ В ШАРЕНИЯТ СВЯТ
НА ДУЛЦИНЕЯ – МУЦИ

ПОЕЗИЯ, ЕМОЦИИ,СПОДЕЛЕНИ МИСЛИ И БОЛКА - КЪС ОТ МОЯТА ДУША...




докато дишам

  Докато дишам        

Откажи се, Любов, да ме следваш.
Аз съм вятър със птици в крилете.
Върховете кръвта ми обсебват,
към брега... звън от котви присветва.

Хоризонтът е моя икона.
В мен молитвите теглят нататък.
Облак срещна ли - шепна дъждовно,
в съпровод на дайре, от листата.

Ако слънце открадна си в шепа,
хуквам целия свят да ошетам
и по капка на всеки в сърцето
да оставя, та обич да светне.

Забрави ме. Без патос излишен.
Подари ми перваз, не и стая.
Ще съм вятърна, докато дишам -
вятър корени пуска... след края.


ria

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 коментара:

Публикуване на коментар

Популярни публикации