МУЦИ. Предоставено от Blogger.
RSS



ДОБРЕ ДОШЛИ В ШАРЕНИЯТ СВЯТ
НА ДУЛЦИНЕЯ – МУЦИ

ПОЕЗИЯ, ЕМОЦИИ,СПОДЕЛЕНИ МИСЛИ И БОЛКА - КЪС ОТ МОЯТА ДУША...




РАЗБИРАЕМО,ПОЧТИ.....























РАЗБИРАЕМО,ПОЧТИ.....
Бих искала да мога да те мразя,
за да си спомня как съм те обичала.
Но днес ми е утихнало и празно,
и пълно до небето с безразличие.
Не ми звучиш във мислите. Изобщо.
Не ми се плаче даже...Изумително.
Дори не те сънувах снощи.
Дори не се опитах да опитам.
Успя, все пак, да ме направиш силна.
Почти безчувствена. Почти цинична.
Но не по принцип, а към миналото.
В което, щом се върна, те обичам.
caribiana

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 коментара:

Анонимен каза...

стиховете на caribiana.винаги са ми харесвали...

Публикуване на коментар

Популярни публикации