МУЦИ. Предоставено от Blogger.
RSS



ДОБРЕ ДОШЛИ В ШАРЕНИЯТ СВЯТ
НА ДУЛЦИНЕЯ – МУЦИ

ПОЕЗИЯ, ЕМОЦИИ,СПОДЕЛЕНИ МИСЛИ И БОЛКА - КЪС ОТ МОЯТА ДУША...





Развод на чувства

Разделяме се тук,
дели ни само прага,
за единият остава радостта
на другия тъгата се полага.
Единият го чака нова среща
другият си тръгва без надежда.
Единият, сърцето болката раздира
другият щастлив от факта...
нищо не разбира.

Разделяме се тук,
единствено дели ни прага
остана да си поделим съдбата
на кои от нас се пада самотата
а кой щастлив живот го чака.

Избирай ти ! Аз вече съм избрала,
разделяме се тук и всичко съм разбрала,
на кои от нас какво му се полага,
останала съм аз от лошата страна на прага.

KRASIVA

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 коментара:

Публикуване на коментар

Популярни публикации